Valvaka

Jag har spenderat drygt en timme på universitetet denna kväll tillsammans
med min basgrupp. Vi har sammanfattat de två sista artiklarna, äntligen!
Imorgon ska vi börja med skrivandet på allvar, för på torsdag ska
arbetet vara inlämnat.



Nu ska jag byta om till mysdressen och sedan bänka mig i soffan.
Valvakan visas för fullt på tv just nu, och litegrann måste man ju titta
på det. Dock kommer jag inte vara vaken till midnatt och invänta
resultatet, men imorgon på morgonen kommer jag veta hur det
har gått.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ah jag vet hehe :)

2010-09-19 @ 20:34:31
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0