Torsdag

Det är redan torsdag, och imorgon får vi finbesök från norrbotten.  :)
Vad roligt det ska bli, hihi.  :)



Idag och imorgon är vi lediga från universitetet, eller man kan säga
att vi inte har några föreläsningar och lektioner. Men jag ska ändå
till universitetet, både idag och imorgon. Min basgrupp ska nämligen
arbeta med grupparbetet och försöka komma igång. Förhoppningsvis
kommer vi igång under dagens timmar, för arbetet ska vara inne
om exakt två veckor. Så det blir en slitsam torsdag, jag vill då
få gjort så mycket som möjligt.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0