Tisdagsmys

Jag var sjukt omotiverad till att tentaplugga efter dagens examinations-
seminarium. Det blev inte direkt lättare att hitta någon motivation med
huvudvärken.. Men efter lite middag och en stunds vila så blev jag
fri huvudvärken. Pluggade drygt en timme, sedan gav jag upp.
Jag var galet trött så energidrycken blev min bäste vän vid 19-tiden,
haha. Samlade lite krafter och åkte iväg mot Ersboda för att besöka
Jula och Willys.



När vi kom hem har jag beställt lite studentlitteratur, endast tre böcker
men alltid något. Sedan har jag två på bevakning och hoppas att
de kommer in snart. Jag hade tänkt lägga mig tidigt ikväll, men så
blir det inte. Som tur är så är jag ledig imorgon, så jag behöver inte
kliva upp före tuppen.  ;p Så nu blir det tisdagsmys med vitlöksdip
och gurkstavar.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0