Tisdag

Shit vad skönt med sovmorgon! Det är ett bra tag sedan det sist hände.
Även denna dag kommer jag spendera större delen av dagen på
universitetet. Efter all schemalagd tid ska basgruppen träffas och arbeta
någon timme.



Svärföräldrarna kommer hit idag och hälsar på, men jag lär inte se dem.
De ska bara vara här i Umeå över dagen och jag kommer befinna mig
på universitetet fram till ungefär 17-tiden. Så jag kommer inte hinna
se dem idag, men på fredag kommer vi ses eftersom vi åker till norbotten.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0