Tisdag

Igårkväll fick jag 30 minuters vila under kvällen, det är alltid något
i alla fall. Men jag hade en baktanke med att göra mycket igårkväll,
annars hade jag inte gjort allt. Jag tänkte att om jag gör allt under
måndagskvällen, då får jag vara helt ledig idag (tisdag). Vilket
passar utmärkt eftersom jag fyller år idag.  ;)



Så idag ska vi fira mig ordentligt, hihi. Visserligen ska jag
befinna mig på universitetet fram till 16.00, men när jag kommer
hem får vi påbörja firandet. Det blir god mat, tårta samt mys i
soffan.  Härligt! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0