Tentaplugg

Vår tur till stan blev lyckad och den gick relativt snabbt, precis som
jag ville. Vi uträttade ett ärende på Försäkringskassan och sedan
gick vi till Biljettcentrum för att köpa konsertbiljetter. Efter det strosade
vi runt bland några affärer och avslutade det hela med en promenad
längs Storgatan. Jag visade bland annat gamla länsfängelset åt
älsklingen, så nu vet han var BF3 bodde under klassresan i våras.
Han fick även se biografen och Scharinska, så det blev samtidigt en
upptäcksfärd.  :)



Nu är vi hemma igen, och jag ska bänka mig framför mina
föreläsnings-anteckningar samt mina sammanfattningar ur böckerna.
Här ska det tentapluggas! Får se hur länge jag orkar hålla på idag,
kommer ta en matpaus i alla fall vid 15.30-tiden.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Tack, det hade jag. Du med hoppas jag? :)

2010-09-29 @ 16:15:36
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0