Stressigt

Förlåt för dålig uppdatering såhär på kvällskvisten. Det har inte blivit
ett enda ynka inlägg, jag har inte alls haft tid.

Dagen på universitetet flöt på bra. Föreläsningen förstod jag faktiskt
och det kändes riktigt bra, haha. Sedan var det basgruppsarbete och
vi hittade nya artiklar som vi ska läsa till onsdag.



Väl här hemma har det varit stressigt - minst sagt. Efter middagen
läste jag de två nya artiklarna och skrev en kort sammanfattning.
Mer än så har jag inte hunnit ikväll.. Men tro mig - det blir mer
efter besöket till Coop.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0