Schema

Idag är det som sagt ingen föreläsning eller liknande på universitetet.
Vad ska man säga om det? Skönt är det första ordet jag kommer på.
Då får man tid att ägna sig åt basgruppsarbetet så vi kommer igång
med det.

 

Jag tror att vi ska börja med att söka några vetenskapliga artiklar,
och sedan måste vi självfallet läsa dem så vi ser ifall de är intressanta
eller ej. Därefter är det väl dags att börja referera artiklarna,
och det kan ta tid. Det är mycket arbete som ska göras på två veckor,
så det är två tuffa veckor framför oss. Men alla i basgruppen verkar
motiverade så jag tror inte det ska bli något problem.   :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0