Schema

 

Dagens schema ser ut så här - detta är min måndag på universitetet.
Redan 08.00 ska jag träffa basgruppen och sedan beger vi oss mot
Strömpilen för att handla på Ica Maxi. Imorgon åker vi på läger ("internat")
och då ska vår grupp hålla i fikat. Både under dag ett och dag två,
så vi ska handla mycket fika.  ;p

 

10.00 ska vi samlas i biblioteket och lära oss söka bland artiklar,
databaser och så vidare. Vi kommer behöva den kunskapen när vi
ska börja med basgruppsarbetet. Så bäst att vara aktiv och lyssna
vad som sägs. Efter lunch ska vi ha en föreläsning som är fyra (!!)
timmar lång. Den ska handla om vetenskapliga teorier, och vad jag
tycker om det håller jag för mig själv.  ;p

 

Det blir en lång måndag i skolan, 08.00 - 17.00. Jag kommer hem
vid 18-tiden och då blir det middag direkt. Ni kan ju gissa hur hungrig
jag kommer att vara.  Sedan hade jag planer på att bara ta det lugnt,
men vi får se om det blir så.  :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0