Schema

Idag fick vi på Socionomprogrammet sovmorgon för första gången.
Eller egentligen har vi det varje dag, eftersom föreläsningarna på
universitetet inte är obligatoriska. Man behöver alltså inte gå på dem
om man inte vill. Men det kan ju vara bra att gå, eftersom det sedan
kommer på tentan.

 

Denna fredag skulle det vara några doktorander som ville intervjua
oss anonymt kring Socionomprogrammet och funktionshindrade.
Men det verkade inte vara många som var sugna på det, och det var
frivilligt så jag skippade det. Istället ska jag till skolan klockan
12.00 för att ha lunchmöte med basgruppen. Vi ska göra ett kontrakt,
planera litegrann vad vi ska göra för arbete, hur vi ska göra och så vidare.
Sedan klockan 13.00 är det Momentforum och studenthälsan. Då ska
vi få prata med momentansvarige läraren och ställa frågor ifall vi har
några. Sedan ska studenthälsan informera oss. Slutar 16.00 så
kommer inte vara hemma förrän vid 17-tiden eftersom bussen går
16.30.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0