Plugga

Har ni någongång fått motivation till att plugga av musik?
Jag har faktiskt några låtar som jag brukar lyssna på för
att få motivation, hihi.



Det senaste tillskottet i motivationslistan på Spotify är
Darin - Microphone. Jag tycker den låten är full med energi,
och man blir glad av att höra den. Så det är verkligen en låt
som ger mig motivation till att plugga. Sedan är B.o.b och
Hayley Williams - Airplanes
en annan favorit.

Nu har jag tankat mig full med motivation för en stund i alla fall.
Så nu ska jag ta fram alla böcker till moment A och försöka hitta
någonting som har med kön/genus att göra. Älsklingen och Matthias
ska ändå till Obbola och tvätta bilarna eftersom det är gratis där.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0