Onsdag

Wiie, första dagen jag är ledig sedan jag började studera på universitetet.
Fast "ledig" är fel ord, för denna dag är jag inte alls ledig - jag har en
massa saker som ska göras. Bland annat plugga till tentan..



Det var galet skönt att få sova länge på morgonen, fick ihop nio timmars
sömn. Har nyss ätit frukost och tittat på Jims värld, så det blev en
mjukstart denna onsdag.  :) Om drygt en timme ska vi åka in till centrum
och uträtta några ärenden, sedan ska jag hem och plugga.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0