Onsdag

Blogguppdateringen har verkligen varit usel både igår och idag.
Igår fanns det ingen tid över till datorn eftersom jag först spenderade
min dag på universitetet. Kom hem vid 17-tiden och då åkte vi
till Mariehem för att köpa en ny bil, hihi.  :) Älsklingen är en riktig
bilhandlare, under två dagar har han sålt två bilar samt köpt en bil.  ;)

Idag har jag inte kunnat ge er någon uppdatering eftersom internet
har krånglat. Det ville inte fungera på morgonen, och under
kvällen har jag inte haft tid att blogga. Stressigt att studera på
universitetet, det bara sjunger om det..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0