Norrbotten

Efter fyra timmars bilfärd är jag och älsklingen äntligen framme i norrbotten.
Närmare bestämt hos svärföräldrarna i Bjumis. Men bilresan gick mycket
snabbare än vad den vanligtvis gör, så det var positivt. Jag har pluggat
större delen av resan faktiskt, haha. Först skrev jag ihop ett "manus"
om vad jag ska säga på redovisningen som är på tisdag. Sedan granskade
jag en basgrupps paper. Det var lite småtråkigt ett tag under resan
eftersom cd-spelaren ej fungerar, så jag hade högläsning åt älsklingen.
Nu vet han exakt vad som står i min basgrupps paper, haha.  :)



Kan säga att det är stor skillnad på 35 mil. Hemma i Umeå är träden
ännu gröna (de flesta i alla fall), medan de här i Kalix redan är orangea,
röda och gula. Har saknat Kalix lite smått faktiskt, här är det inte alls
lika hektiskt och lika mycket trafik. En lugnare miljö helt enkelt.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Ja, vill man något får man ju kämpa för det. Man kan inte ge upp så fort något går tungt :)

2010-09-24 @ 18:54:38
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Emma-FOTOBLOGG

Trevlig helg på dig!:)<3

2010-09-24 @ 19:43:58
URL: http://fotonavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0