Ingen rast



Ingen rast, ingen ro
som man brukar säga. Så är det verkligen denna dag.
Jag har som sagt nyligen kommit hem från universitetet. När jag kom hem
möttes jag av en lapp där det stod att jag skulle kika in i vardagsrummet.
När jag kom dit stod en bukett röda rosor på soffbordet. Har jag inte
världens bästa kille? Jajemän, det har jag! :) <3 Sedan har jag fått en tia-
lott och ett nytt skurset (haha, detta för att vårt förra moppskaft blev
böjt).   :)

Jag har kikat runt på Facebook och nu ska jag ner till Coop. Kom på
att det kan vara bra med schampoo till internatet, och vi har bara
en flaska här hemma så måste köpa en till. Sedan lär det garanterat
bli någonting mer, det brukar bli så. När jag kommer hem från Coop
ska jag inte göra ett piss, då ska jag sitta i soffan hela kvällen tills
det är dags att sova.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Emma-FOTOBLOGG

Gör du?:)<3

2010-09-06 @ 18:47:05
URL: http://fotonavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0