Idol



Nu ska jag slå mig till ro i soffan och se Idol. Första kvällen som jag
ska se hela programmet, de övriga kvällarna har jag alltid missat
mer än halva programmet. Men nu ska jag se det ända från början,
haha.  :)

Jag är nöjd med kvällens insatser när det gäller pluggandet.
Läste två kapitel från Socialstyrelsen och sedan skrev jag lite frågor
angående forskningsmetoderna och det där.  Så imorgon ska jag
försöka träna litegrann så jag får in någonting i huvudet.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Låter som en bra pluggkväll :)

2010-09-15 @ 20:45:31
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Låter som en bra pluggkväll :)

2010-09-15 @ 20:45:31
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0