Hemma

Äntligen hemma! :) Jäkla vad dagen har varit lång, jag är helt slut.
Träffade min basgrupp på morgonen och då begav vi oss mot Strömpilen
för att handla fika till internatet. Det blev en hel del frukt och bullar, haha.
Alltihopa gick på drygt 750 kronor. Jag vill inte ens veta vad det kommer
kosta för maten.  ;p



Väl på skolan började vi söka efter artiklar till basgruppsarbetet.
Vi hittade några svenska vetenskapliga artiklar innan det var dags att
möta upp resten av klassen. Under timmarna på sökverkstaden var
det likadant - vi sökte artiklar. Efter lunch var den plågsamma tiden
kommen. Vi hade föreläsning i fyra timmar, och det var hemskt.
Alldeles för lång tid, man tappade intresset och fick ont i hela kroppen
av att sitta still. Så nu är det någon (jag) som går som en pingvin,
har jätteont i benen..  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0