Glass

Jag har inte alls tentapluggat lika mycket idag som jag hade planerat.
Får lite smått ångest över det.. Men jag har pluggat tidigare så det
jämnar ut sig litegrann. Hade varit värre om jag inte pluggat något
tidigare, utan börjat råplugga nu dagarna innan tentan.
Imorgon blir det andra bullar, då ska jag kliva upp tidigt och ägna
större delen av dagen till tentapluggandet.



Nu ska jag byta om till myskläder och sedan äta glass med varma
hjortron. Yummie!  Evigheter sedan sist.. Ska försöka komma i säng
kring 23-tiden, efter att man får veta vilka som går vidare i Idol.
För som sagt - imorgon ska jag kliva upp tidigt och tentaplugga.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0