Gästföreläsare



Idag har vi haft föreläsningar hela dagen, men det har inte varit lika
jobbigt och krävande som när det annars är föreläsningar. Vi gästades
utav socionomer från olika arbetsområden. Den intressantaste
föreläsningen var kriminalvården helt klart.  :) Men det fanns många
intressanta föreläsare, dock var jag rätt less efter lunch. Förkyld och hängig,
men jag försökte koncentrera mig även fast det gick si och så..

Här hemma har jag arbetat lite med basgruppsmaterialet, duktigt va?
Skrev in de två senaste artikelsammanfattningarna som vi har gjort,
så nu är vi ännu ett steg närmare rätt riktning.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0