Föreläsning

Imorse gick det faktiskt bra att hitta till Humanist-huset, det var inte
så svårt att hitta salen heller som tur var. Fick veta basgrupperna,
och jag hamnade i en grupp där jag inte känner någon speciellt bra.
Men det gör ingenting, vi verkar allesammans ambitiösa och motiverade
till att göra detta arbete så det ska nog gå bra. Vi kommer ju lära
känna varandra under arbetets gång också.  :) Sedan fick vi information
om internatet som vi ska på nästa vecka, roligt. Jag längtar faktiskt dit. :)

Sist på dagen hade vi en föreläsning - den första för min del på
universitetet. Det är lite skillnad jämfört med gymnasiet, nu ska man
hålla koll på en väldigt massa. Men som tur är lägger föreläsaren upp
allt på nätet, så vi kan kolla där ifall vi missade något.  :)



Nu ska jag faktiskt renskriva allt det jag skrev på föreläsningen
för det ser hemskt ut. I början ser allt fint ut, men slutet går knappt
att läsa, haha. En massa förkortningar och så vidare. Måste skriva
det lite finare så jag kan läsa till tentan sen.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0