Flygplatsen

Efter att jag hade renskrivit allting från föreläsningen gick jag och
älsklingen ner till havet. Vi fiskade för första gången här i Umeå,
men det nappade inte alls. Tråkigt. :(

Det har varit en riktig tv-kväll med Rena rama Rolf och final i
Fångarna på fortet. Tyvärr vann handbollslaget, jag hejade inte
på dem. Men men..



Snart är det dags att sova för min del, medan älsklingen är
ute och kör. Hans ena syster är här i Umeå på någon kurs men
åkte till Stockholm över dagen, så nu ska älsklingen hämta
henne från flygplatsen.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: ASIAT

sv: japp, allt är bara bra! sjdå? kram

2010-09-01 @ 21:50:21
URL: http://asiat.blogg.se/
Postat av: ASIAT

sv: min dag har varit jätteskön!

vad ska du göra imorgon då? bara en vanlig dag? :)



- ASIAT

2010-09-01 @ 21:58:01
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0