Ensam mamma söker

Jag börjar visst bli sjuk - igen.. Jag får vara glad över att jag fick vara
frisk två veckor i alla fall. Det är halsen som spökar för mig igen, usch.
Den är sträv som sandpapper nu igen, och jag känner mig hängig.
Jobbigt. Bara jag slipper förkylningen så är jag glad.  :)



Nu ska jag sätta mig och se Ensam mamma söker samt tröstäta, haha.
Blir kladdkaka med vaniljvisp ikväll igen, mumsigt värre. Sedan 21.00
är det dags för Irene Huss och efter det ska jag bums i säng.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Jaaaha. Tråkjigt att fylla så sent på året

2010-09-12 @ 21:25:36
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0