Dunderförkyld

Förkylningen har slagit till, värre än någonsin. Det är verkligen längesedan
jag varit så här förkyld. Nästan är skinnflådd efter allt snytande,
så just nu ser jag ut som Rudolf med röda mulen.



Jag har varken haft ork eller tid att uppdatera bloggen idag, jag känner
mig helt slut. Jag försökte koncentrera mig på föreläsningen men det
gick väl sådär. Satt mest och hostade tycker jag, haha. Hade sedan
möte med basgruppen då vi gick igenom ett schema som basgrupps-
samordnaren hade gjort. Slutade hyffsat tidigt idag och det behövdes
verkligen kände jag.

Här hemma har jag läst två engelska artiklar, och den ena förstod
jag inte ett skvatt av. Jag försökte hur mycket som helst men det
gick inte, galet svåra ord. Sedan har jag och älsklingen varit till
Strömpilen och storhandlat också.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Ja det är läskigt..

2010-09-16 @ 20:13:02
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: LISA MARKLUND

heelluuu there! händer ikv? =D

2010-09-16 @ 23:16:30
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0