Doghouse

Under kvällen har jag bläddrat igenom en av studentlitteraturböckerna,
och den var ganska intressant. Läste ett kapitel och det var hur bra
som helst. Sedan snabbläste jag litegrann här och där på andra kapitel.
Men den boken, Att vara socionom: Från utbildad till erfarenhet, verkar
vara riktigt bra.  :)

Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen. Älsklingen väntar i soffan,
det blir filmkväll. Vi ska se Doghouse samtidigt som vi ska unna oss
chips och dip. Det förtjänar jag efter första veckan på universitetet. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Åh okej, lite tråkigt :/

2010-09-03 @ 23:11:05
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0