Coop

Efter att ha läst studentlitteraturen i drygt tre timmar känner jag att det
är dags för en paus. Jag har hittat litegrann om kön samtidigt som jag
har läst de angivna kapitlen inför tentan. Så det blev i princip två flugor
i en smäll.  :)



Snart ska jag gå ner till Coop och handla lite smått. Glömde köpa
mangoraja igår på Ica Maxi, så jag ska köpa det idag. Sedan blir det
kanske någon överraskning till älsklingen, känner för att överraska
honom litegrann. Efter min tur till Coop är det nästan dags att börja
med maten, känner nästan hur magen skriker efter mat.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0