Tvätterska

Igår var jag städerska och idag är jag tvätterska, haha. Ska passa på
att skriva ett brev nu under tiden tvätten sköter sig själv. Sedan har jag
planer på att läsa en bok, eller ja - börja läsa i alla fall. Det är flera månader
sedan jag sist läste en vanlig bok. Den senaste tiden har jag läst en massa
men då har det varit studentlitteratur, haha.  ;p

Jag har även planer på att göra en tacopaj, det får bli dagens middag.
Yummie! Passar bra eftersom det blir över en massa, då kan jag ha
det till lunch någon dag.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: fanny löfmark

Åh, attans oxå!

Men får se om de finns på deras hemsida :)

2010-10-03 @ 12:32:03
URL: http://fannylofmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0