Torsdag



Varför ska det vara extra skönt att sova de dagar man måste kliva
upp tidigt? Jag sover alltid lite extra bra när väckarklockan på mobilen
går igång, typiskt. Många kallar mig för morgonmänniska - och det är
jag också, men inte så pass mycket att jag vill kliva upp 05.00.
Om jag kliver upp 06.00 går det bättre, och ytterligare en timme senare
går det ännu bättre. Men före klockan 06.00 på morgonen fungerar
jag inte, då är jag som en död zombie.  ;p

Idag blir det som sagt en lång skoldag, 08.00 - 16.00. Detta betyder att
jag är hemma först vid 17-tiden någongång, och då ska jag försöka
skriva färdigt läsloggen. Sedan skulle jag behöva läsa de utskrivna
papprena, men jag har en massa annat att göra inför morgondagen.
Vi ska till Kalix/Seskis denna helg igen, det är dags att montera
extraljus och ta hit lite julsaker.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0