Torsdag



Min dag igår var verkligen inte någon höjdare. Det gick bra med
pluggandet i fyra timmar, sedan fick jag världens huvudvärk.
Migrän skulle jag snarare säga, usch. Vilade i drygt två timmar
och sedan åkte vi och kikade vart jag ska skriva tentan.
När jag kom hem var det inte bättre med huvudvärken, snarare
sämre. Så jag sov i nästan två timmar till. Blev alltså inte så mycket
pluggande som jag hade tänkt mig, men när jag har migrän då
är det bäst att ligga i ett mörkt rum och försöka sova.

Idag är det tentadags, och jag är galet nervös. Visst, jag kan en del
men om det är rätt saker vet jag inte. Det brukar vara att man ska
gå bland annat efter föreläsningsanteckningarna, och det har jag gjort.
Men det är svårt att plocka ut något ur flera hundra sidor, det finns ju
hur mycket som helst. Nå ja, tentan får gå som den går.. Mycket mer
än mitt bästa kan jag inte göra.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0