Tisdag

Jag satt vaken och såg filmen Säg att du älskar mig igårkväll till efter 23-
tiden någongång. Idag känner jag att jag inte alls skulle ha sett filmen,
jag hade behövt lägga mig redan vid 22-tiden tror jag. Är trött och sängen
lockar galet mycket just nu. Hösten är en jobbig tid, det blir mörkt fort
och jag blir alltid extra trött plus att det är svårare att kliva upp på
morgonen.



Men denna dag kommer gå fort på universitetet och sedan får jag
åka hem igen. Hade tänkt läsa en bok idag, måste passa på nu innan
jag får studentlitteraturen hemskickad. Så här lugnt och skönt skulle det
behöva vara hela tiden på Socionomprogrammet, hihi.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0