Tentaplugg

Nu är klockan redan 10.00, och det är dags att möta dagen.
Jag har kikat runt på diverse olika sidor i drygt en timme
och gjort mina "måsten". Så nu kan jag inte smita ifrån
pluggandet längre..

Dags att sätta sig och läsa en massa. Får hoppas att någonting
går in i huvudet i alla fall, annars blir jag frustrerad. Jag hoppas
på det bästa. Hinner plugga någon timme innan det är dags för
fix i alla fall.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: sofie

hejhej! fin blogg:) Följ gärna med mina äventyr till bl.a Schweiz och andra destinationer:)



Kram Sofie

2010-10-22 @ 10:30:51
URL: http://sofieahl.blogg.se/
Postat av: Sabine

hoppas pluggandet går bra!

jag är ledig idag, skrev tenta igår.

2010-10-22 @ 17:48:00
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0