Söndag

Igår var en riktig mysig lördag, precis som de ska vara. Först var vi en
sväng på stan och efter det blev det en gomiddag. Vad sägs om lövbiff,
pommes frites, haricot verts och diverse dressingar till? Yummie
säger jag.  ;) Under kvällen städade jag hela lägenheten och sedan
såg vi en film som visades på tv.

Idag var jag uppe och hoppade redan klockan 09.00. Jag har varit
vaken två timmar men har inte hunnit göra någonting, haha. Frukosten
har jag fått i mig och duschat har jag också gjort. Mer än så har jag
inte hunnit, segt.



Ska ner till tvättstugan om ett tag och sedan ska jag faktiskt skriva ett brev.
Har inte haft tid att svara på det även fast jag har fått det för tre veckor
sedan, haha. Men idag ska jag ta mig tid och svara, för imorgon återgår
jag till pluggandet.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0