Söndag

Igårkväll blev det en lugn myskväll i soffan tillsammans med älsklingen
och en massa satsumas. Jag äter galet mycket satsumas just nu,
men det är så gott. Nyttigt är det ju också, så det blir ju inte sämre. :)

Denna dag kommer jag ha fullt upp från morgon till kväll.
Jag ska tentaplugga, tvätta, plugga till juridikseminariumet, duscha
och en massa annat. Men jag ska strax hoppa in i duschen och sedan
är jag beredd för tentaplugget.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sussi

EN gång till, tröga jag glömmer, vad var det du pluggade till? //Sussi

2010-10-24 @ 09:54:50
URL: http://sossiq.blogspot.com/
Postat av: Sussi

Då nästa gång vi ska ner till Umeå kanske man skulle testa att gå på den, jag är ju ibland ner på sjukhuset och sover över på hotellet så det skulle vara kul... vart ligger det, är det långt från sjukhuset? Det är inte så att man måste boka bord?



Samhälleliga levnadsvillkor? Lätt avancerat, vad var det du skulle bli när di var klar? Socionom var det de?

2010-10-24 @ 09:58:11
URL: http://sossiq.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0