Söndag

Igårkväll hade jag och älsklingen en riktigt mysig lördagskväll.
Vi spelade sällskapsspel och sedan såg vi två filmer - Hide and
Seek
samt I spindelns nät. Första filmen har jag sett ett antal
gånger, men den är lika bra för det. Andra filmen har jag aldrig
sett förut. Måste säga att den var riktigt bra, jag gillade den.  :)



Idag är det redan söndag, veckans sista lediga dag. Imorgon
är det åter till universitetet. Denna dag kommer inte vara
speciellt ledig, jag har en massa som måste göras. Bland annat
plugga.. Idag ska jag läsa ur boken Feminism och sedan skriva
ned lite viktiga saker. Måste även renskriva fredagens föreläsning,
jag orkade inte göra det igårkväll. Sedan ska jag hinna dammsuga,
handla, laga mat och så vidare. Listan kan göras lång.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0