Söndag

Igårkväll var en riktig myskväll här hemma hos mamma. Jag såg filmen
P.S. I love you och åt vindruvor, mysigt. Sedan satt jag framför datorn
och letade efter recept i flera timmar. Har hittat en massa godsaker som
jag ska testa.  :)



Idag blir det att åka hem till Umeå igen, helgen i norrbotten är över.
Dock vet jag inte när vi ska åka eftersom älsklingen fortfarande har
några saker att fixa. Tror det blir först under eftermiddagen så vi får
skippa tvättstugan denna dag.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0