Shoppat

Efter förra inlägget blev det inte alls att skriva ner föreläsningar och
liknande i almanackan. Jag och älsklingen åkte in till stan istället för
att besöka några affärer. Hittade ett par skor och jag hade presentkort,
så det blev billigt.  ;) Var även in på Ica Gourmeten och gjorde vår
egna sallad, hihi. Har alltid velat göra det och där kan man mixa ihop
en sallad som man vill. Så jag hade i lite allt möjligt, blev en blandning
av tonfisksallad och kycklingsallad.  ;p



Efter shoppingturen åkte vi ut till Ersboda för att besöka Biltema
(vi är typ stamkunder där..) och sedan åkte vi till Matthias och Alexandra.
Det är tur att hon också går socionomprogrammet, då kan jag köpa
studentlitteratur utav henne.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Louise-

Vad köpte du för skor då?? :)

kram

2010-10-02 @ 20:36:18
URL: http://louiseberglund.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0