Shoppat

Jag pratade senast igår med basgruppen om att jag skulle hålla i pengarna
denna helg, och shoppa nästa helg. Men det gick inte som jag hade
planerat..

Jag och älsklingen åkte till Västerslätt för att besöka ÖoB, då vi behövde
lite saker. Kom ut med ganska mycket mer, bland annat två ljusstakar,
julservetter och julpapper. Massa julsaker, hihi. :) Sedan åkte vi till
Ersboda för att göra ett besök på Rusta. Där hittade vi en julgran,
julgransglitter och julbelysning till balkongen.



Nu är det bara att vänta tills första advent då ljusstakarna ska fram.
Julgranen lär också komma upp tidigare än vad som är tradition,
men det gör absolut ingenting - det är så mysigt.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh vad mysigt att julpynta om bara några veckor!!



Filmen var riktigt läskig tyckte vi haha...

2010-10-31 @ 15:56:56
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0