Schema

 

Idag är jag som sagt ledig från universitetet, nästan i alla fall. Ett studie-
besök med basgruppen är inbokat 13.00 men annars så är jag ledig.
Vi ska besöka ett äldreboende och en dagverksamhet för funktions-
hindrade. Vi har valt att dela på oss eftersom vi var för många för
att få besöka dagverksamheten. Så jag och Julia ska besöka äldreboendet.
Hoppas det blir intressant.  :)

 

Nu ska jag göra det sista här på nätet och sedan ska jag plugga.
Men vid 10-tiden tar jag en paus och ser Våra bästa år, sen får jag
fortsätta plugga.  ;p Ni kan ju gissa vad som händer under eftermiddagen?
Just det, ännu mera pluggande.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: liindblaads

alltid kul med studiebesök :) vi ska på två st nästa vecka :)

2010-10-14 @ 11:29:02
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0