Schema

 

Varför kan inte verksamheter ha telefontid under dagen? Idag hade jag
verkligen velat att det skulle vara så, men tyvärr. Istället måste min
basgrupp träffas klockan 08.00 för att ringa runt till olika verksamheter
och ordna ett studiebesök. När vi ändå är igång ska vi leta efter
vetenskapliga artiklar, inte roligt men det är ett måste. Därefter hinner
vi kanske börja läsa någon artikel i alla fall innan det är dags för lunch.
13.15 är det en föreläsning om internationaliseringen och globaliseringens
konsekvenser. Det låter svårt och komplicerat, så jag längtar inte precis.

 

När jag kommer hem vid 17-tiden har jag mycket att stå i. Det ska
skrivas läslogg, det ska packas, middag ska lagas och så vidare.
Men jag har bestämt mig för att säga godnatt redan vid 22-tiden
om inte tidigare också. Jag behöver sömn, sömn och återigen lite sömn.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Erika

sv: åh okej, men skoj det med :)

2010-10-07 @ 19:23:13
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0