Schema

 

Det är drygt två timmar kvar tills jag ska åka till Östra paviljongerna
(där vi ska skriva tentan). Men jag ska kika in på Gratisbio och
Facebook före. Sedan hade jag tänkt snabbkika igenom vissa saker
som jag fortfarande är lite osäkra på.

 

Klockan 09.00 börjar tentan och den håller på i fyra timmar,
fast man får ju gå när man är klar. Förra tentan skrev jag tre timmar,
så vi får se hur länge den här tar. När jag är klar med tentan ska
jag hem och ha ledigt för första gången på flera veckor. Hade egentligen
tänkt åka till universitetet och skriva ut en massa dokument, men jag
gör det imorgon. Önska mig lycka till inför tentan. Jag är galet nervös..

 


Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0