Schema

 

Denna tisdagsmorgon börjar med ett examinationsseminarium.
Vi har läst boken Kalla det vad fan du vill under detta moment,
och idag ska vi diskutera kring boken tror jag. Vi har även gjort
en läslogg med fyra citat och reflektioner kring citaten som vi
ska lämna in idag. Hoppas det blir ett roligt seminarium.  :)
Efter lunch ska jag träffa basgruppen och så ska vi fortsätta
förbereda inför juridikseminariumet som är nästa vecka.

 

Helst av allt vill jag vara hemma och vila, jag har världens magvärk.
Varför ska det alltid komma olägligt? Jag har försökt lindra det så gott
det går med alvedon, varma kläder, yllesockar och duntofflor.
Haha, duntofflorna kan jag dock inte ha på universitetet - synd. ;p

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0