Schema

 

Idag börjar vi med ett nytt moment, det är en 7,5 hp-kurs som heter
Samhällseliga levnadsvillkor. Jag hoppas att det blir en intressant
kurs, men det tror jag. Vi kommer börja lite smått med juridiken
i denna kurs, men under termin två blir det mer juridik. Då får man
köpa lagboken också, roligt.  :)

 

Morgonen börjar 10.15 i alla fall med introduktion om momentet,
schemat och så vidare. Efter lunch ska vi ha första föreläsningen
i detta moment. Den föreläsningen ska handla om välfärdsstat
och något annat, jag kommer inte ihåg vad föreläsningen heter.  ;p
Sedan får vi se om vi träffas i basgruppen som vi planerade förra veckan.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Erika

sv. Härligt :D



Allt bra idag då?

2010-10-04 @ 14:52:39
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0