Redo

Efter att ha haft en härlig sovmorgon till 10-tiden och sedan mjuk-
startat dagen, är det nu dags att möta dagen. Sovmorgonen var verkligen
härlig, även fast jag gärna hade sovit längre.

Idag har jag ingenting inplanerat utan jag ska ta dagen som den kommer.
Det känns så härligt att få vara helt ledig två dagar! Det är första helgen
på fem veckor som jag är helt ledig, så det ska jag verkligen ta till vara på.
Jag ska göra det jag känner för, eftersom pluggandet återupptas på måndag.

Nu ska jag klä på mig, och sedan skriva in alla föreläsningar och liknande
i almanackan. Efter det får vi se vad som händer, ingenting är inplanerat.
Föresten, det är inte bara min blogg som krånglar och inte vill visas.
Jag upptäckte att det är flera andra som har samma problem, så känns
skönt att det inte bara är min blogg.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Tackar :)

2010-10-02 @ 14:56:14
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0