Plugg

Föreläsningen imorse var inte alls lika bra som jag hade hoppats på.
Den var komplicerad helt enkelt, mycket begrepp som juristerna använder.
Men vi är inga jurister - vi är socionomer, så vi vet väl inte vad deras
begrepp betyder.. ;p Basgruppsarbetet gick riktigt bra idag, jag tyckte
vi fick gjort mycket. Vi har bokat studiebesök nummer två idag, så jag
och Julia ska hit till mitt område och besöka ett gruppboende. Jag satt
även nere i magasinet och läste lite om utvecklingsstörda samt tog ut
lite fakta om dem.



När jag kom hem var det pluggdags - på allvar denna gång. Jag var
motiverad och orkade hålla ut 3,5 timmar. Började 17.30 och har
precis blivit klar. Eller jag är inte klar på långa vägar, men har fått
gjort en del. Imorgon ska jag fortsätta med skrivandet av alla markerade
meningar, och sedan kan jag börja bläddra i böckerna som vi ska ha detta
moment. Fullt upp.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0