Plugg

Jäkla vad vi i basgruppen var effektiva idag, en eloge till oss! :)
Så här mycket har vi nog aldrig fått gjort under några få timmar.
Vi har kikat på all fakta vi har, klippt och klistrat och bytt ordning
och så vidare. Med andra ord så har vi kommit en bit på vägen.
Slutade vid 13-tiden med basgruppsarbetet, och då åkte jag hem.



Här hemma har det inte hänt speciellt mycket sedan jag kom hem
vid 14-tiden. Var ner till Coop och handlade lite nödvändigheter
samt choklad, det var inte nödvändigt men det lockade.. ;p
Nu hade jag tänkt läsa lite av det som jag skrivit ner från alla böcker.
Ska fortsätta vara så effektiv som jag var på universitetet.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0