Måndag

Ny dag och nya utmaningar. Dagarna springer verkligen iväg och
på torsdag är det dags för tenta nummer två. Jag är galet nervös
inför den tentan kan jag säga. Det känns som att jag inte får in
faktan i huvudet, jag får panik rent ut sagt. Så just nu skulle jag
vilja vara hemma hela veckan och ägna mig åt pluggandet,
något vill jag kunna på tentan i alla fall. Men jag måste spendera
tid på universitet både idag och imorgon.

Det kommer inte hända så mycket mer denna dag. Jag ska
spendera hela dagen på universitetet tillsammans med basgruppen,
och när jag kommer hem blir det att plugga till tentan. Hela veckan
(fram till torsdag) kommer se ut på detta sätt, tråkigt för er läsare -
jag vet.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0