Lördag

Tentafesten igår var riktigt rolig! :) Det var tänkt att jag skulle ut till
Östra Ersboda men planerna ändrades och jag hamnade på Mariehem.
Där satt vi och hade det trevligt någon timme innan vi hoppade på
bussen mot universitetsområdet. Kom in på NH direkt, skönt att slippa
allt köande.  :)  Kvällen var full av dans och prat, superskojigt.
Kommer kanske upp någon bild ifall jag får tag i någon.  ;p

Nu ska jag mejla blogg.se för jag ser inte min egen blogg.
Vet inte hur det är med er? Kan ni läsa min blogg eller står det
"404 not found"? Åååh vad irriterande. Jäkla rackel.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0