Lördag

Igår var det en riktigt bra fredag trots fem timmars tentaplugg.
Jag hade tänkt skriva några mindre inlägg snart så inte allting hamnar
i ett enda för då blir det alldeles för långt. Men kortfattat kan jag i
detta inlägg säga att gårdagen var kanon! :)



Denna lördag kommer bestå av tentaplugg och under kvällen blir
det mys i soffan. En helt vanlig lördag i princip, haha. Vi ska väl
även ta oss genom all snö till någon affär under kvällen för att handla.
Det är galet mycket snö här nu, helt sjukt!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0