Lördag



Shit, igårkväll var jag verkligen trött. Jag skrev färdigt läsloggen igårkväll
och sedan tittade jag på Idol. Därefter gick jag och la mig för natten,
alltså redan 22.00. Var galet trött, och det var riktigt skönt att få sova
tio timmar inatt.  :)

Vaknade redan 08.00 imorse för jag ska snart hoppa på bussen och
åka mot Haparanda. Mamma ska möta upp mig där och så ska vi kika
runt på lite affärer. Får se vad som händer idag på Seskis, har nästan
ingenting planerat. Skulle verkligen behöva läsa lite men det finns ju
saker som är mycket roligare.. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahaa på de viset, hade du varit i kalix hela dagen hade vi kunnat göra något nu på dagen innan jag far till jonas :) men de går ju inte :p

2010-10-09 @ 09:52:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0