Ledig kväll

Jag har pluggat färdigt för idag, sju timmar räcker gott och väl.
Helt sjukt att det tar drygt sju timmar att läsa igenom alla föreläsnings-
anteckningar och det jag har sammanfattat från böckerna.  ;o
Tentan är på fyra timmar, så det är en hel del som man ska kunna.



Men ikväll öppnar jag inte anteckningsblocket nå mer, fortsätter
med det imorgon. Nu ska jag ha en ledig kväll och se på Halv åtta
hos mig
och efter det ska vi se någon film, mys. Skönt att kunna plugga
under dagen istället, så man är ledig under kvällen.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0