Läslogg



Jag har haft en helt ledig helg, inte behövt tänka på läsning eller något
under hela helgen. Skönt. Idag var jag dock tvungen att arbeta litegrann
inför morgondagen. Jag ska ha utvecklingssamtal imorgon och tills dess
skulle man skriva en läslogg med egna reflektioner. Men smart som jag
är så har jag gjort det för längesedan. ;) Ändrade bara om litegrann
idag och sedan var det färdigt att skriva ut. Individuell utvecklingsplan
har jag också gjort, så den ska jag lämna in på onsdag hade jag tänkt.

Nu har jag alltså även denna dag och kväll ledig, skönt.  :) Snart är
det dags att springa ner till tvättstugan igen, och sedan ska jag faktiskt
inte göra någonting. Jag vill ha en riktig mysdag, se filmer eller tv-serier
i princip hela dagen. En riktig slödag helt enkelt. Måste passa på eftersom
jag inte har något höstlov nu.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0